چراغ سوله ای و کاربرد آن

چراغ سوله ای و کاربرد آن

چراغ سوله ای و کاربرد آن

چراغ سوله ای چیست ؟

با ازدیاد صنایع و همچنین افزایش واحدهاي صنعت و تولید و از طرف دیگر نياز بی شمار به بازده بالاتر جهت برطرف کردن احتیاجات مصرف‌كنندگان سبب میگردد كه ساعات فعالیت و كار در مکان هاي بسته در طول شبانه روز افزایش یابد و زیادتر شود.

در حال حاضر موضوع روشنايی و چراغ در خصوص كارگاه‌هاي صنعتي اهميتي ويژه ای پیدا کرده است.

به دلیل اینکه کافی نبودن روشنايي در محل کار، علاوه بر ايجاد خستگي اعصاب، آسيب هاي جدی را ممکن است به کارگر وارد نماید.

این در صورتی است که براساس آمارها بالای ۱۱% از کارگاه هایی که در ایران فعال می باشند روشنایی مناسب را دارا نمی باشند.

اهمیت مسئله روشنایی و همچنین چراغ های کارگاهی در صنعت بسیار زیاد است بدین خاطر که تاثیر مستقیمی را با سلامت کارکنان و بازدهی فعالیت آنان داشته که بایستی به روشنايي و كاربرد اصول فني در آن توجه ویژه ای را داشت.

چراغ سوله ای و صنعتی در واقع از محصولاتی میباشند که در سوله ها و کارگاهها دارای کاربرد می باشند که منبعی برای تامین روشنایی نیز می باشد.

چراغ سوله ای دارای ویژگی‌ های خاصی میباشند که آنها را از دیگر چراغ‌ های قابل استفاده در سایر محیط ها تفکیک می نماید .

کاربرد چراغ سوله ای چیست

این چراغ همان‌طور که از نامش پیداست، در اماکن صنعتی مانند سوله ها، کارگاه ها، کارخانه‌های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای استانداردهای لازم مانند جنس بدنه، کلاس محافظتی (IP)، عملکرد و دیگر ویژگی‌های استاندارد می‌باشد.

چراغ‌های کارگاهی تنوع زیادی در مدل دارند که در مدل‌های گوناگون با سایز و ابعاد مختلفی نیز طراحی و تولید میشوند.

در تولید چراغ‌های کارگاهی از مواد مرغوب و با کیفیت درجه اول استفاده میگردد که برای استفاده در شرایط محیطی دشوار که دارای مواد شیمیایی و دود و غبار هستند در نظر گرفته شده است.

چراغ های سوله ای در حقیقت از مهمترین تجهیزات روشنایی در فعالیت های صنعتی میباشند که مصرف برق بسیار کمی دارد.

اصلی ترین علت در خصوص استقبال کارگاه ها و کارخانجات از چراغ های کارگاهی ، همین موضوع مصرف پایین برق میباشد.

در حقیقت کیفیت و مقدار روشنایی در کارخانجات و کارگاهها به مسئله ای جدی و نیز حائز اهمیت مبدل شده است که در حال حاضر هیچ کارخانه ای بدون سیستم روشنایی صنعتی قوی قادر به فعالیت مطلوب نمیباشد.

چراغ سوله ای ال ای دی یزدنور چه مزیت هایی دارد؟

چراغ سوله ای یک محصول با طول عمر طولانی است. علت این طول عمر، استفاده از مرغوب ترین ال ای دی ها و قطعات الکترونیکی است که در یک طراحی مهندسی و محاسبه شده در کنار یکدیگر مونتاژ شده اند. 

چراغ کارگاهی اگر به صورت استاندارد تولید شده باشد، باید سالها بدون عیب و ایراد به کار خود ادامه بدهد.

چراغ سوله ای LED یزد نور شار نوری بسیار بالایی دارد و با استفاده از بدنه آلومینیمی و پره پره می تواند گرمای تولید شده توسط LED ها را به خوبی دفع نماید.

از ویژگی های چراغهای سوله ای سری UFO نمانور با کارکرد پروژکتوری، می توان به طراحی دایره ای زیبا، وزن سبک، راحتی نصب، راندمان نوری فوق العاده بالا، ارتینگ بدنه و قابل استفاده در ولتاژ ۲۲۰ ولت و ضمانت تعویض یک ساله آن اشاره کرد.

ما در فروشگاه شهرنور انواع پنل و لامپ و چراغ و دیگر تجهیزات روشنایی (برند نمانور آسیا) را با بهترین قیمت به شما عرضه می‌کنیم، همچنین شما میتوانید با دنبال کردن ما در اینستاگرام از تخفیفات باخبر شوید.