فروشگاه شهرنور به عنوان اولین مرکز فروش آنلاین تخصصی محصولات روشنایی در ایران است.

 شهرنور با بیش از ده سال سابقه کاری در زمینه پخش محصولات روشنایی درسال 1399 با هدف ایجاد بستری امن برای خرید آسان و آنلاین در زمینه انواع محصولات روشنایی برای هموطنان عزیز در سراسر کشور محیا سازد.

محصولات روشنایی : انواع لامپ های LED ، پنل های بک لایت LED ، چراغ های LED سیلندری ، چراغ های خطی LED و انواع پروژکتورها

با ما آسان خرید کردن را تجربه کنید.

شهرنور

اصالت ، کیفیت ، قیمت مناسب و ضمانت معتبر چهار اصل اساسی فعالیت فروشگاه اینترنتی شهرنور بوده و همواره مسیر پیشرفت این مجموعه را رقم زده است.

استقبال گرم و حمایت شما ، انگیزه مضاعف و روحیه ای سرشار از انرژی مثبت را جهت ادامه این راه پر فراز و نشیب برای کارکنان مجموعه شهرنور مسیر ساخته و باعث شده است که با افتخار اعلام کنیم.

در فروشگاه شهرنور محصولات شرکت نمانورآسیا به فروش میرسد.

امروزه با تحولات وسیع تکنولوژی و فنی صنعت لامپ و روشنایی در جهان؛ بر این باوریم که مسئولیت خطیری در قبال این صنعت بر عهده داریم. 

شرکت نمانور آسیا با اتکاء به تکنولوژی نوین جهانی و اعتقاد به تحقیق مداوم به جهت یافتن روشهای نوین؛ اصلاح و توسعه دائم اطلاعات و امکانات؛ تلاش بر ارائه بهترین محصولات به بازارهای کشور دارد.

همچنین با ورود LED ها به صنعت روشنایی در زمینه تولید پنل،پروژکتور و لامپهای LED فعالیت خود را با عزمی راسخ ادامه داده و با اخذ مدرک استاندارد اجباری لامپ LED در سال 94 افتخاری دیگر بر افتخارات خود افزود.

قابل ذکر است فروشگاه شهرنور با استفاده از کادر فنی مجرب در زمینه روشنایی آماده ارائه مشاوره در زمینه های روشنایی و بهینه سازی مصرف انرژی میباشد .

نشان استاندارد ملی برند نمانور در فروشگاه شهرنور : 

شرکت نمانور آسیا موفق به اخذ نشان استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای کلیه لامپ های کم مصرف نمانور شده است. استانداردهای ملی ایران به شماره های 5916 و 5917 و استانداردهای جهانی IEC60969 , IEC60968 را تضمین می نماید.

 یکسال ضمانت : هم اکنون کلیه لامپ های کم مصرف نما نور با یکسال ضمانت به شما مشتری گرامی عرضه می شوند که تاریخ آن بر روی لامپ درج شده است.

آدرس: تهران ، اسلامشهر ، شهرک امام حسین ، انتهای خیابان طالقانی ، نرسیده به میدان ، روبروی تعویض روغنی آژنداک ، پلاک 87