آخرین تکنولوژی روشنایی چیست؟

آخرین تکنولوژی روشنایی

آخرین تکنولوژی روشنایی چیست؟

آخرین تکنولوژی در حوزه ی روشنایی

تکنولوژی در زمینه های مختلف هرروز پیشرفت می کنه، یکی از این زمینه ها روشنایی هست که با لامپ های پر مصرف شروع شده بود اما بعد از گرون شدن پول برق به تدریج جای خودشو به لامپ های کم مصرف داد.

پس از لامپ های کم مصرف، لامپ های ال ای دی (LED) به عنوان جدیدترین تکنولوژی در حوزه ی روشنایی جای لامپ های کم مصرف رو گرفتن چون علاوه بر مصرف برق کمتر، طول عمرشون هم خیلی بیشتره.

توصیه ما  در خرید لامپ ال ای دی، پیش از هر چیز توجه به استاندارد و کیفیت لامپ است.

ما به شما لامپ ال ای دی شهرنور محصولی از صنایع تولیدی نمانور را پیشنهاد می‌کنیم، این برند دارای گواهینامه استاندارد ایران و استاندارد اتحادیه اروپا و صادراتی است.

با خرید این محصول علاوه بر حمایت از تولیدات ملی با کیفیت، به راحتی می‌توانید از خدمات پس از فروش مانند گارانتی یک ساله و مشاوره خرید هم استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم هم اکنون با خرید لامپ ال ای دی هزینه‌های برق خود را نصف کنید. شما میتوانید با خرید محصولات روشنایی نمانور علاوه بر کیفیت بالا از خدمات پس از فروش ، گارانتی یک ساله و… استفاده کنید. 

نتیجه گیری

انواع تکنولوژی لامپ ها، دنیای پیچیده ای است که از ابتدای اختراع روشنایی رشته ای تا به حال هرگز متوقف نشده است. هر نسل از فناوری انواع لامپ و چراغ نسبت به نسل قبل خود پیشرفتی چشمگیر داشته اند.

کسی نمی‌داند نسل پنجم از انواع تکنولوژی لامپ ها به چه صورت خواهد بود. شاید LED ها به طور کل از بین بروند و فناوری جدیدتری جایگزین آن‌ها شود یا اینکه انقدر ارتقا پیدا کنند که صنعت روشنایی و فناوری انواع لامپ و چراغ به طور کل متحول گردد.

ما در فروشگاه شهرنور انواع پنل و لامپ و چراغ و دیگر تجهیزات روشنایی (برند نمانور آسیا) را با بهترین قیمت به شما عرضه می‌کنیم، همچنین شما میتوانید با دنبال کردن ما در اینستاگرام از تخفیفات باخبر شوید.

نظرات (1)

سارا

لامپ های نمانور واقعا خیلی خوب و با کیفیت هستن